COUNTDOWN 0 DAYS: Leaving

Leaving is hard and it sucks. I’m leaving my home, my town, my life at 12 pm today and it hurts. I’ll miss my mum, my family and my friends. And my dog. Never thought I would miss my dog this much. But, now my time is up and I’m leaving. Updating soon!

Att åka är svårt och det suger om jag ska vara ärlig. Jag lämnar mitt hem, min stad och mitt liv kl 12 idag och det gör ont. Jag kommer sakna min mamma, familjen och vännerna. Och min älskade hund. Aldrig trodde jag att jag skulle kunna sakna en hund så mycket. Men men, nu är min tid här slut och jag ska ut på mitt livs äventyr. Än så länge i alla fall. Ha de bra!

One thought on “COUNTDOWN 0 DAYS: Leaving

  1. Avsked gör ont men du kommer att få uppleva så mycket och allt finns kvar här när du kommer hem igen.
    Sitter på bussen hem nu. Det är tungt…..
    Älskar dig överallt annat 💖

    Like

Leave a Reply

